Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Blå Loggan - 24 januari 2011 20:40

Skulle ju börja blogga igen och vad gör jag? Går och glömmer bort min lilla blogg, hmpf :\

Idag har jag kollat resor, är såååå sugen på att åka, bara ett par problem 1/Det finns för många ställen att välja 2/ inte fullt så prisvänligt överallt....

Har vänner som åker till Egypten över sportlovet och de undrar om inte vi ska hänga med! Vore kanoners men jag vet inte, tvekar lite?!

Hoppas hoppas hoppas gör jag i alla fall att min käre sambo får ok av jobbet att åka till en konferens han tidigare brukade åka till ungefär vartannat år. I år går den av stapeln i Las Vegas (!) och vem tänker följa med dit då?? Självklart jag, hans sambo ;)

Tidigare har han varit till andra ställen i USA, jag har följt med ett par gånger, också till USA (Connecticut och Florida). I år ska de bo på Caesars Palace! Har kollat uppträdanden där och jomen visst, jag vill gärna gå, Celine Dion uppträder. Billigaste biljetten som finns kvar kostar cirkus 1100 SEK - är det värt det? Tror jag säkert!!! Finns ju så mycket att se, inte bara i Las Vegas. Hyra bil och se sig om i Nevada, Californien.... Jag får väl fortsätta drömma ett tag till...

Några dagar innan denna resa är tänkt att gå av stapeln tar yngste sonen studenten! Så var "barnlivet" slut, känns lite så även om de bor kvar hemma så har man inga "barn", bara vuxna som bor tillsammans i ett slags kollektiv, eller?

Vad som än händer får vi med all säkerhet information om det på denna blåa blogg!

Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards