Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Blå Loggan - 3 augusti 2008 23:11

Söndag igen och regnet det bara öser ner! Underbart för det var just så jag önskade att helgen skulle vara - regnig! Varför? Av den enkla anledningen att det är då som något händer här hemma, soliga dagar görs  inget och då behöver man sådana här regndagar för att hinna med tvätt och inköp mm. Man jobbar och sliter måndag - fredag och äntligen lite ledigt och vad händer? Jo, lördag kommer och vips är det söndag förmiddag och kväll och nu, ja nästan mitt i natten... Helt otroligt! 
Kan man tänka sig jag har bakat muffins och en kladdkaka idag :-)

Mina föräldrar sålde sitt hus för snart 1 år sedan och vi har nu hört att köparna sa, eller rättare sagt deras 3-årige son, till ett par grannar där i byn: "Har ni sett vilket fint hus vi har? Mitt rum har vi målat, det är alldeles blått nu!" Kul att höra att även den lille trivs, och snart kommer det en till, bara om ett par veckor. Jättekul!

Nattinatt

Ovido - Quiz & Flashcards