Alla inlägg den 13 september 2008

Av Blå Loggan - 13 september 2008 21:15

Lilla vovven heter detta och samma dag vi åkte och köpte henne (hon var 1 år och redan döpt) spelades denna låt på bilstereon - väldigt passande. En underbar låt av en underbar man!
http://www.youtube.com/watch?v=GfflSOcFN2o

Av Blå Loggan - 13 september 2008 20:36

Ja, det kan man ju kanske tycka om det inte vore för det förbaskade rummet där mitt lilla "kontor/pysselbord" ska vara. Tänk om det kunde bli tapetserat och tänk om det kunde läggas nytt golv där och tänk om man (=jag) kunde komma ihåg att ta med stringhyllan hem från stugan när jag var där idag, så jag kunde börja ställa iordning lite där med pärmar á la kontor + pysselpärmar och tänk om inte tänk om fanns...

Trots lördagkväll och allt måste tvättstugan tas om hand innan den svämmar över totalt och ingen hittar mig under alla högar och jag inte hittar fram till min favvopryl i huset - tvättmaskinen! Fullkomligt älskar den! Tur att man lever i denna tidsålder och inte för hundra år sedan...
Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards