Alla inlägg den 7 november 2008

Av Blå Loggan - 7 november 2008 23:25

Min älskade lilla fröken fräken, mammas bästa vän, fislisa, Tessilessan. Ja, hon heter mycket min lilla labrador Tess.

Av Blå Loggan - 7 november 2008 23:15

Vad menas egentligen? Jag, och många med mig, säger när fredagseftermiddagen närmar sig sitt slut - "åh, äntligen helg och jag får vara lite ledig". Vadå ledig? Jag är då inte ledig på helgen. Har massor att ta igen efter en vecka fylld med arbete. Handling, städning, tvättning och strykning. Vet inte hur det är med Er men jag har faktiskt börjat stryka mycket mindre. Förut, när barnen var små, strök jag ALLT, t o m kalsonger/trosor... Ja, ni ser ju själva.... Nu är det i alla fulla fall helg och i morgon ska vi på fest! Tänka sig, fest två helger på raken (hade ju en lite jobbfest fredag förra veckan)....



Ovido - Quiz & Flashcards