Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Blå Loggan - 1 februari 2009 00:36

Ja, då har en ny dag börjat och jag ska upp och vara alert kl 08:00 OM nu någon skulle få för sig att ringa supporten (=mig i detta fall), supporttid 8-14 lördag + söndag. Idag har då telefonen varit tyst hela dagen! Helt sanslöst, de måste vara duktiga nybörjarna där på enheten, annars har de inte fattat att de gjort fel.....

Nu är det inte långt kvar tills mammas lilla älskling P fyller år, 17 stycken, på måndag 2/2. Men vi får främmande i morgon eftermiddag så det är nog bra att jag måste upp och vara alert, och hoppas att telefonen är tyst! P och jag ska nämligen göra något som han läste strax före jul på paketet - knäcktårta, ska tydligen vara just "knäcktårta".

Mmm, "mammas lilla älskling", jo man tackar. So what så är fallet. Han kommer alltid att vara mammas lilla älskling och den äldre älsklingen han fyller 20 (!!!!!) i oktober, helt sanslöst.

Nu väntar bingen och du/ni jag kommer igen - lite senare idag ;-)

Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards