Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Blå Loggan - 2 februari 2009 21:44

Så, nu är det gjort! Vadå? Jo, min premiär som utbildare i mitt nya jobb. Har lyckats ha min första utbildning idag, eller nja, nästan i alla fall. E fick ta en bit som handlar om lab och som jag känner mig osäker på. Har tagit hem lite papper ang detta för att jag tänkte som så att "när jag kommer hem har jag ju inget bättre för mig än att sitta och läsa de där papperen".... Åh, vem försöker jag lura egentligen? Har, precis som vanligt, massor att göra när jag väl kommer hem. For 06:45 i morse och kom hem 18:30!!! Fruktansvärt, är skitatrött och måste sova. Några papper orkar jag inte läsa så E får faktiskt ta och dra samma kapitel på utbildningen i morgon som hon gjorde idag, hoppas bara att hon går med på det  ;-)

Säger God Natt nu och hoppas vi alla sover gott och drömmer sött!

Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards