Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Blå Loggan - 4 maj 2009 20:53

... har gått sedan jag sist skrev. Man får ju skämmas men ack vad jag haft det trevligt och jobbigt... Jobbar för fullt, ganska mycket om jag ska säga sanningen och det ska jag ju! När jag inte jobbar har jag läst, läst och läst. Vadå läst? Jo, Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" (del 1) och är nu inne på "Flickan som lekte med elden" (del 2) snart färdigläst den med. Ska låna "Luftslottet som sprängdes" (3:an) av en arbetskamrat.

Har sett filmen och den var riktigt bra men böckerna är ännu bättre! I böckerna får man läsa deras tankar och allt annat runt omkring. Kanon! Har ni inte läst dem GÖR DET!!!!!!!

Har sparat lite kort från kameran till datorn och snart kanske de utlovade bilderna från mitt lilla hemmakontor kan hitta till denna blogg också ;-) Har lite andra bilder också som ska försöka hitta vägen hit!

I vilket fall som helst lovar jag bättring med mitt skrivande.

Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards