Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Blå Loggan - 17 maj 2009 13:25

Äldsta sonen tar studenten, var det inte jag som nyss gjorde det??? Det var ju bara hmmm, 1984 - okej då, det har väl gått ett och annat år... Men jag kommer ihåg det som om det vore igår. Känslorna, festerna, allt och mer därtill ;-)

Och nu, ska jag stå där som åskådare till MITT BARN, otroligt. 

Tjingeling

Av Blå Loggan - 17 maj 2009 01:51

... har min äldste son. Nästan guldfärgat, tjockt vågigt och jag älskar det! (Inte bara för att jag är hans mamma - håret är suveränt!)

Jag har hittat en faktatext om varför det är bra att vara rödhårig: 

* Syns i en folkmassa

* Kan ha kul utan att bli anklagad för att vara ytlig, billig eller dum

* Kan vara smart utan att bli anklagad för att vara pretentiös

* Får ha ett häftigt humör och avvikande beteende

* Får vara hur knäpp som helst - alla förväntar sig ändå det

* Får vara het på gröten och en kul person i största allmänhet

* Blir betraktad som andlig och skärpt

* Slipper bry sig om att sola - rödhåriga människor får vara blekta


Tjingeling

Av Blå Loggan - 17 maj 2009 00:48

Jag säger bara Alexander -  GRATTIS NORGE!

Vilken kille, vilken låt. I´ve became a fan!!!! Congrat´s 

Ovido - Quiz & Flashcards